Salam Perjuangan

Thursday, June 30, 2011

Then, THANKS!

Everything going to me. Everything my mistakes. Everything hurts you and only. Now, everything is over! And I don't think there's any reason for me here. If the existence of me make you sick, then I'll go. What's my point here? If my one and only precious person here upset with me madly exactly like the way you upset with Qila. How do you understand how lonely I am here? If you are like that, then I am no used to be here. To be alone in this room, in this block. Finally, I am still alone. Then, I am so sorry for everything. And thanks to you for everything.

Mungkin awak akan fikir saya ni terlalu ikutkan perasaan. Tapi, awak hakikatnya tak ada kat tempat saya. Bagaimana saya rasa sepanjang hidup saya ni. Saya redha. Tapi saya hanya manusia yang lemah. Punya banyak kelemahan. Dan memang saya jahat. Saya selalu buat awak tertekan dengan kehadiran saya. Maafkan saya atas kesilapan saya. Awak terlalu baik dan saya takkan jumpa insan sebaik awak sebagai teman terbaik saya. Maafkan saya. Saya tak sanggup mental saya dihukum macam ni. Jadi, mungkin macam ni lebih baik untuk awak. Maafkan saya sekali lagi. Thanks, kawan.

Assalamu'alaikum.

THANKS!

No comments:

Post a Comment