Salam Perjuangan

Saturday, May 26, 2012

Pertemuan Persahabatan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم

Assalamu'alaikum.

Alhamdulillah. Hari ni dapat berjumpa dengan sahabat kesayangan, Azizah Qosamah. Banyak yang dibincangkan sebagai ilmu. Macam2 cabang ilmu yang dikongsi. Berusrah bersama Big Apple di The Mines. 

Alhamdulillah. Terubat rindu di hati pada sahabat kiut comel yang seorang ni. Hee.. perkongsian yang menarik, perbincangan yang hangat di pasaran gitu.

pinjam gambar orang sat...hehe

Sampai je The Mines, makan. First time merasa takoyaki. Subhanallah, sedap! Makan panas2 sampai melecur lidah. Haaaa... tulah gelojoh sangat. Tukang masak takoyaki ni memang hebat. Terkagum seketika melihat hasil kerja dia. Lepas makan takoyaki, naik food court makan yang berat pulak. Di situlah bermula usrah kami. Kemudian beralih tempat ke Big Apple. Nyum2. Berusrah sambil bermanis2an. Memang syiokk!! Heee...

Gigitan kami...hehehehe...lembut! :a
Terima kasih, Azizah. Kerana menjadi sahabat di kala Ziera memerlukan. Menjadi sahabat di waktu Ziera kegembiraan. Syukur ya ALLAH atas kurniaanMu ini. Semoga ikatan persahabatan ini membawa kepada jalan ALLAH dan mendapat rahmat keberkatan dari Yang Maha Esa. 
 
we snap each other...hehe
My bestie... :)
1st time pegang BB. Jakun! haha
Alhamdulillah...happy!

Balik dari UPM selepas hantar Azizah, terus ke KTHO, UKM. Layan gelak dengan Mr Aqmal, Miss Chan, Mr Paan dan Mr.........errr...tak tahu nama. Tak clear korang sebut nama tadi. Hehe...sori. 

Hari ni, alhamdulillah diberi keizinanNya untuk melepaskan seberapa banyak tekanan dengan kehadiran para sahabat dan rakan yang sporting dan sempoi. I feel happy today. Alhamdulillah, ya ALLAH.  

Next time kita ketemu lagi, sahabat. Sayangkan kamu kerana ALLAH. Subhanallah...!

Sekian untuk Berusrah Big Apple. Heeee... Love~

Wassalamun'alaik. ^_^ 

7 comments:

  1. apekah sebabnye nama aku ade dalam ni ..ahahaha.

    ReplyDelete
  2. ahahahaha...well...hari ni ko sebahagian dari diari hidup aku...hehehehe... :p

    ReplyDelete
  3. huhuhu...alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..
    sama2 kte trus mencari Mumtaz Qaseh! <3 <3 <3

    Qaseh terbaik hanya dariNya~

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaALLAH, sahabatku sayang...mudah2an ALLAH mengekalkan kasih sayang antara kita dengan penug keberkatan dan rahmat dariNya... <3 <3 <3

      Delete
  4. nape namaku tiada di post ini? haha !
    (saje sakat-sakat dan semak-samun)

    ReplyDelete