Salam Perjuangan

Tuesday, May 3, 2011

Hormatlah Sikit... Adoi!

Assalamu'alaikum...

Bismillah...

Tajuk yg sememangnya hangat nih. Bukan main-main isu ni tau. Lbih2 lagi buat aku dan mereka yg beragama Islam. Sekarang ni tgh kecoh psl Osama Bin Laden meninggal dunia dibunuh tentera AS. Aku dh tgk gambar bukti yg diorg siarkn kat akhbar2 dan TV skrg nih. Byk yg meng"konfius"kn la der. Mana tak nye, aku punya nenek dlm blog ni pn kata even dia yg dah tua tu pn blh cam yg gmbr tu nmpk sgt mcm di"edit". Gambar ditindih. Betul la. Korg cuba perhatikn btl2. Kalu tak sure, pi pnjam cermin mata Nobita. Huhu...

Tgk btl2...macam ditindih kn?
Haaaa... Aku geram gak la dgn askar-askar AS tu. Ade ke patut jenazah tu dicampak ke laut. Mak aih. Weh, kitorg org Islam ada kehormatan la! Jenazah sejahat mana pn atau sebaik mana pn wajib diuruskan dgn cara yg baik mengikut syara' dan hukum agama Islam (mereka yg beragama Islam). Haaa... nak tau apa komen para ulama, meh tgk sini. Tak patut la weh. Macam mana anak isteri arwah nak ziarah nnt. Adoi.... Maen ikut sdp tangan kaki atuk nenek dia je nk urus jenazah arwah mcm tu. Aish! Sabor je la...

geram ni weyh...>_<
Dah la tu. Mostly negara-negara Islam yang diserang dikatakan negara pengganas. Alasannya nak cari pengganas yang dikehendaki. Dah tu. Awat nk pi hentam rakyat-rakyat yang tak berdosa? Mcm kt Palestin tu. Israel tu yg miung, taknak pulak diserang. Kata teknologi maju, tp akal tak maju2 pn. Dah terlebih bijak tu....Haish!!!

Sape2 yg terbaca post aku ni, komen dn tegur2 la ape yg ptt klu ade yg aku tersalah kate ek...huhu...bak kata nenek dlm blog aku ni, "Saya nenek baru belajar, kalu salah tolong tnjukkan"...hehehehe...^^

Sekian, Wassalam. ^^

No comments:

Post a Comment