Salam Perjuangan

Wednesday, May 25, 2011

Hanya PadaMu Aku Berserah

Assalamu'alaikum...

Bismillah...

Alhamdulillah. Baru balik dari kerja. Penat yang amat. Lenguh-lenguh badan ni ha. Rasa nak tercabut segaa urat sendi. For the second time dalam kad kedatangan pekerja, balik lewat sampai 7.30 malam. Mak aih. Penat betul. Sabar je lah. 

Hari ni biarlah mereka bahagia. Aku sampaikan doa kepada Yang Maha Esa agar kalian bahagia. Cuma, aku agak lelah sekarang ni. Nak bernafas pun tak mampu. Sebab aku manusia biasa. Bukannya aku ni wonder woman atau Hantu Kak Limah yang takde feeling tu. 

Huhu. Kepada anonymous yang tanya saya sedang bercinta ke. Jawapannya, ya. Saya sedang bercinta dengan "bakal suami" saya. Siapa? Wallahu'alam. Hanya saya yang faham apa yang saya cakapkan. Mengharapkan pada Allah agar segalanya dipermudahkan moga bahagia bersamanya tercapai. Andai bukan di dunia, akan kunanti di akhirat sana. InsyaAllah.  

So, malam ni. Aku nak tidur awal. Malas nak banyak fikir. Dahlah aku duduk bilik ni sorang2. Pastu nak mesej pun, takut ganggu diorang. Dah takde benda nak wat, kalau aku melamun nanti, aku nangis macam kat bakeri tadi. Dahlah, cukuplah mata aku ni sakit. Aku nak tidur. Penat sangat dah ni. Penat badan, penat otak. 

Sekian. Selamat malam. 

Wassalamun'alaik.. =_=''

No comments:

Post a Comment