Salam Perjuangan

Tuesday, May 17, 2011

Doakan Aku

Assalamu'alaikum...

Bismillah...

Doakan Aku

aku di sini dalam langkah yang sunyi
mengatur langkah bersendirian
ditiupkan semangat jauh dari selatan
oleh ibu yang aku kasihi
hingga hadirnya dia di sisi

aku di sini merenung diri
melihat cermin pantulan hati
mencari siapa dia di hati ini
yang meniup damai bersama kasih
hingga aku temui namanya dalam sanubari

ibu
kau mendengar aku berbicara
meluah rasa setiap ketika
saat ini aku pinta
izinkan aku terus setia
jangan paksakan aku menerima 
insan lain menerjah hati

ibu
padamu aku bercerita
meniup rindu untukmu
tempatmu di atasnya
di situ aku pohon restumu
doakan anakmu bertemu bahagia
bersama insan yang dicinta

ibu
padaNya aku titipkan doa
untukmu juga untuknya
meniti bahagia bersamaku
mencari bahagia dan redha
diiringi rahmat Tuhan Yang Esa

doakan aku, ibu...
doakan aku, wahai insan yang ku tunggu...



mood : unpredictable
feeling : don't know what to say
condition of health : not so good. got headache... T_T

sekian...wassalam.

-SN@budak kecik-

No comments:

Post a Comment